International Fragmentation (eBook)
XXI, 154 Seiten
Springer International Publishing (Verlag)
978-3-319-33846-0 (ISBN)
Anshu Saxena Arora is Professor of Marketing and Director of Global Logistics and International Business Center in the College of Business Administration, Savannah State University, USA. She is a Certified Project Management Professional from Project Management Institute (PMI), USA, and holds a Foundation Certificate in IT Service Management from Information Systems Examination Board (ISEB), UK. Currently, she is the Chair of Academy of International Business – US Southeast chapter of Academy of International Business (AIB), a leading association of scholars and specialists in the field of international business.Sabine Bacouel-Jentjens is Professor of Management at ISC Paris Business School, France, where she is the Head of the International Business and Management Master Program. In addition to research and teaching, she has more than a decade of practical experience in the financial services sector, working in both specialist and management positions for the Dresdner Bank and later Allianz Group in Germany.
MANUFACTURING1. Indian Small Manufacturing Firms: Achieving Competitive AdvantageMARKETING2. Should The Devil Wear Prada? Analyzing Consumers’ Responses to Luxury Branding3. The Influence of Culture on Leader-Member Exchange and Job Satisfaction of Subordinates: A Vietnamese StudyECONOMY4. The Growing Economic Role of China in Africa: The Case of the Democratic Republic of CongoEDUCATION5. Accreditation in a French Business School from the Student Perspective GROWTH6. Amazon Pays To Quit!7. Power Tools for Gold - Doing or Not Doing Business with North Korea? 8. To Sell or Not To Sell? The Financial and Socio-Emotional Dilemma of the Ownership Decision in the Family Business
Erscheint lt. Verlag | 29.9.2016 |
---|---|
Reihe/Serie | International Marketing and Management Research |
Zusatzinfo | XXI, 154 p. 10 illus., 7 illus. in color. |
Verlagsort | Cham |
Sprache | englisch |
Themenwelt | Wirtschaft ► Betriebswirtschaft / Management ► Logistik / Produktion |
Wirtschaft ► Betriebswirtschaft / Management ► Marketing / Vertrieb | |
Schlagworte | Brand Attachment • Brand attitudes • Brand names • Brand Perception • Engagement • Luxury fashion brands • Manufacturing • Marketing • Production • Target Market • Universal Music |
ISBN-10 | 3-319-33846-3 / 3319338463 |
ISBN-13 | 978-3-319-33846-0 / 9783319338460 |
Haben Sie eine Frage zum Produkt? |
Größe: 3,4 MB
DRM: Digitales Wasserzeichen
Dieses eBook enthält ein digitales Wasserzeichen und ist damit für Sie personalisiert. Bei einer missbräuchlichen Weitergabe des eBooks an Dritte ist eine Rückverfolgung an die Quelle möglich.
Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seitenlayout eignet sich die PDF besonders für Fachbücher mit Spalten, Tabellen und Abbildungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten angezeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smartphone, eReader) nur eingeschränkt geeignet.
Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. den Adobe Reader oder Adobe Digital Editions.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. die kostenlose Adobe Digital Editions-App.
Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.
aus dem Bereich