Innovation in a High Technology B2B Context (eBook)

Exploring Supply Networks, Processes and Management
eBook Download: PDF
2014 | 2014
XXV, 291 Seiten
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH (Verlag)
978-3-658-05721-3 (ISBN)

Lese- und Medienproben

Innovation in a High Technology B2B Context - Monika Maria Möhring
Systemvoraussetzungen
53,49 inkl. MwSt
  • Download sofort lieferbar
  • Zahlungsarten anzeigen
Investment goods and services require the particular acceptance of buying, technical and strategic departments in customer organisations. The empirical evidence of large scale consumer (B2C) studies therefore bear no validity for B2B decision scenarios in large corporations. Monika Maria Möhring draws on deep insight in an industry-leading multinational corporation's automation, IT, MRO, warehousing and process innovation projects. She scrutinises the build-up and optimisation of sustainable supply relationships. This book depicts the idea, testing, and use of a comprehensive research agenda and methodology for value networks and dyads therein. It introduces a diagnostic industry-proven scorecard and highlights its application for managerial governance of strategic supply chains.

Prof. Dr. Monika Maria Möhring is a professor of Business, Logistics and Innovation Management at Technische Hochschule Mittelhessen University of Applied Sciences in Friedberg, Germany.

Prof. Dr. Monika Maria Möhring is a professor of Business, Logistics and Innovation Management at Technische Hochschule Mittelhessen University of Applied Sciences in Friedberg, Germany.

Industrial B2B Marketing.- Value and Innovation in Customer-Centric Business-to-Business Collaboration.- Innovation Network and Case Study.

Erscheint lt. Verlag 18.4.2014
Zusatzinfo XXV, 291 p. 50 illus.
Verlagsort Wiesbaden
Sprache englisch
Themenwelt Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management Logistik / Produktion
Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management Marketing / Vertrieb
Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management Unternehmensführung / Management
Schlagworte B2B Marketing • Customer-Centric Business-to-Business Collaboration • Innovation Network
ISBN-10 3-658-05721-1 / 3658057211
ISBN-13 978-3-658-05721-3 / 9783658057213
Haben Sie eine Frage zum Produkt?
Wie bewerten Sie den Artikel?
Bitte geben Sie Ihre Bewertung ein:
Bitte geben Sie Daten ein:
PDFPDF (Wasserzeichen)
Größe: 142,5 MB

DRM: Digitales Wasserzeichen
Dieses eBook enthält ein digitales Wasser­zeichen und ist damit für Sie persona­lisiert. Bei einer missbräuch­lichen Weiter­gabe des eBooks an Dritte ist eine Rück­ver­folgung an die Quelle möglich.

Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fach­bücher mit Spalten, Tabellen und Abbild­ungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten ange­zeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur einge­schränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. den Adobe Reader oder Adobe Digital Editions.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. die kostenlose Adobe Digital Editions-App.

Zusätzliches Feature: Online Lesen
Dieses eBook können Sie zusätzlich zum Download auch online im Webbrowser lesen.

Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.

Mehr entdecken
aus dem Bereich
Null-Fehler-Management in der Praxis

von Kurt Matyas; Berndt Jung; Stefan Schweißer

eBook Download (2023)
Carl Hanser Verlag GmbH & Co. KG
49,99
Manufacturing Excellence in der Smart Factory

von Jürgen Kletti; Jürgen Rieger

eBook Download (2023)
Springer Vieweg (Verlag)
69,99