Automotive Handbook (eBook)
2048 Seiten
John Wiley & Sons (Verlag)
978-1-119-91191-3 (ISBN)
In the newly revised Eleventh Edition of the Bosch Automotive Handbook, a team of accomplished automotive experts delivers a comprehensive and authoritative resource for automotive engineers, designers, technicians, and students alike.
Since 1936, the Bosch Automotive Handbook has been providing readers with of-the-moment coverage of the latest mechanical and research developments in automotive technology, from detailed technical analysis to the newest types of vehicles.
This newest edition is packed with over 2,000 pages of up-to-date automotive info, making it the go-to reference for both engineers and technicians. It includes detailed and simple explanations of automotive technologies and offers over 1,000 diagrams, illustrations, sectional drawings, and tables.
Readers will also find:
* 200 pages of new content, including the electrification of the powertrain
* Additional coverage on new driver assistance systems and the automated detection of vehicles' surroundings
* Updates on the on-board power supply for commercial vehicles
* New discussions of autonomous vehicles, as well as additional contributions from experts at automotive manufacturers, universities, and Bosch GmbH
Perfect for design engineers, mechanics and technicians, and other automotive professionals, the latest edition of the Bosch Automotive Handbook will also earn a place on the bookshelves of car enthusiasts seeking a quick and up-to-date guide to all things automotive.
Robert Bosch GmbH is one of the world's major equipment suppliers. Its experts are at the forefront of technical developments in their field and demonstrate leadership in automotive technology through their authorship of cutting-edge patents and patented designs.
Erscheint lt. Verlag | 19.4.2022 |
---|---|
Sprache | englisch |
Themenwelt | Technik ► Maschinenbau |
Schlagworte | Automotive • automotive engineering • Fahrzeugtechnik • Kfz-Technik • lifestyle • lifestyles • Maschinenbau • mechanical engineering • Mechanical Engineering Special Topics • Spezialthemen Maschinenbau |
ISBN-10 | 1-119-91191-5 / 1119911915 |
ISBN-13 | 978-1-119-91191-3 / 9781119911913 |
Informationen gemäß Produktsicherheitsverordnung (GPSR) | |
Haben Sie eine Frage zum Produkt? |

Größe: 104,2 MB
Kopierschutz: Adobe-DRM
Adobe-DRM ist ein Kopierschutz, der das eBook vor Mißbrauch schützen soll. Dabei wird das eBook bereits beim Download auf Ihre persönliche Adobe-ID autorisiert. Lesen können Sie das eBook dann nur auf den Geräten, welche ebenfalls auf Ihre Adobe-ID registriert sind.
Details zum Adobe-DRM
Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seitenlayout eignet sich die PDF besonders für Fachbücher mit Spalten, Tabellen und Abbildungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten angezeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smartphone, eReader) nur eingeschränkt geeignet.
Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen eine
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen eine
Geräteliste und zusätzliche Hinweise
Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.
aus dem Bereich