Für diesen Artikel ist leider kein Bild verfügbar.

Customer-Driven Culture: A Microsoft Story (eBook)

Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization
eBook Download: PDF
2020
210 Seiten
O'Reilly Media (Verlag)
978-1-4920-5868-7 (ISBN)
Systemvoraussetzungen
43,22 inkl. MwSt
  • Download sofort lieferbar
  • Zahlungsarten anzeigen
If youre striving to make products and services that your customers will love, then youll need a customer-driven organization. As companies transform their businesses to meet the demands of the digital age, they find themselves grappling with uniquely human challenges. Organizational knowledge becomes siloed, employees move to safeguard their expertise, and customer data creates polarization and infighting between teams. All of these challenges widen the distance between the people who make your products and the customers who use them.To meet todays challenges, companies need to do more than build processes for customer-driven products. They need to create a customer-driven culture.With the help of his friend and mentor Monty Hammontree, Travis Lowdermilk takes readers through the cultural transformation of the Developer Division at Microsoft. This book shows readers how to "e;hack"e; their culture and reduce the distance between them and their customers needs. Its a uniquely personal story thats told amidst a cultural revolution at one of the largest software companies in the world.This story acts as your guide. Youll learn how to:Establish a Common Language: Help employees change their thinking and actionsBuild Bridges, Not Walls: Treat product building as a team sportEncourage Learning Versus Knowing: Help your team understand their customersBuild Leaders That Build Your Culture: Showcase star employees to inspire othersMeet Teams Where They Are: Make it easy for teams to to adopt vital behavior changesMake Data Relatable: Move beyond numbers and focus on empathizing with customers
Erscheint lt. Verlag 24.2.2020
Sprache englisch
Themenwelt Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management
ISBN-10 1-4920-5868-8 / 1492058688
ISBN-13 978-1-4920-5868-7 / 9781492058687
Haben Sie eine Frage zum Produkt?
Wie bewerten Sie den Artikel?
Bitte geben Sie Ihre Bewertung ein:
Bitte geben Sie Daten ein:
PDFPDF (Adobe DRM)

Kopierschutz: Adobe-DRM
Adobe-DRM ist ein Kopierschutz, der das eBook vor Mißbrauch schützen soll. Dabei wird das eBook bereits beim Download auf Ihre persönliche Adobe-ID autorisiert. Lesen können Sie das eBook dann nur auf den Geräten, welche ebenfalls auf Ihre Adobe-ID registriert sind.
Details zum Adobe-DRM

Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fach­bücher mit Spalten, Tabellen und Abbild­ungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten ange­zeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur einge­schränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID und die Software Adobe Digital Editions (kostenlos). Von der Benutzung der OverDrive Media Console raten wir Ihnen ab. Erfahrungsgemäß treten hier gehäuft Probleme mit dem Adobe DRM auf.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID sowie eine kostenlose App.
Geräteliste und zusätzliche Hinweise

Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.

Mehr entdecken
aus dem Bereich
Stärken nutzen, Erfolgspotenziale realisieren

von Sandra Müller

eBook Download (2023)
Springer Fachmedien Wiesbaden (Verlag)
26,99