Für diesen Artikel ist leider kein Bild verfügbar.

Complete Human Body (eBook)

The Definitive Visual Guide
eBook Download: PDF
2016
528 Seiten
Dorling Kindersley Ltd (Verlag)
978-0-241-28101-7 (ISBN)
Systemvoraussetzungen
11,99 inkl. MwSt
  • Download sofort lieferbar
  • Zahlungsarten anzeigen
Intricate details of all aspects of the human body down to the smallest detail - from our cells and DNA, to the largest bone in our bodies, the femur.3D generated illustrations and medical imaging provide a close look at the body's forms and functions in physiology and anatomy, showing how the body works and its amazing systems and abilities.To understand our modern human bodies, this book first looks at our ancestors and how the evolution of Homo Sapiens shaped our anatomy. This gave us the ability to walk tall, create language, and make tools with our incredibly adapted apposable thumbs. Learn how we can see evolution in our DNA, and the functions of DNA. Read about the things you can only see with microscopes and other special imaging machines, like cell structure, motor pathways in the brain, and the inner iris.All these many parts work together to make the human body. The physiology of our body is written in clarifying detail. Learn about the organs and systems that operate within, such as the cardiovascular, digestive, and neural systems. See our elegant anatomy and read how the skeleton, muscles, and ligaments operate to allow movement. This second addition has included more detail on the joints in the hands and feet. The Complete Human Body takes you from infancy to old age showing how our body grows and changes, and what can go wrong.2nd Edition: Enhanced and UpdatedThis visual guide uses remarkable illustrations and diagrams to let you peek inside our complex and astounding bodies. It has been written in an easy-to-follow format, with straightforward explanations to give you the best overview of the many things that make us human. Suitable for young students who want an extra resource for school, people working in medical fields, or for anyone with a keen interest in human biology.Inside the body of the book: - The Integrated Body- Anatomy- How the Body Works- Life Cycles- Diseases and Disorders
Erscheint lt. Verlag 1.6.2016
Sprache englisch
Themenwelt Sachbuch/Ratgeber Natur / Technik
Schulbuch / Wörterbuch
Studium 1. Studienabschnitt (Vorklinik) Anatomie / Neuroanatomie
Naturwissenschaften Biologie Humanbiologie
ISBN-10 0-241-28101-6 / 0241281016
ISBN-13 978-0-241-28101-7 / 9780241281017
Haben Sie eine Frage zum Produkt?
Wie bewerten Sie den Artikel?
Bitte geben Sie Ihre Bewertung ein:
Bitte geben Sie Daten ein:
PDFPDF (Adobe DRM)

Kopierschutz: Adobe-DRM
Adobe-DRM ist ein Kopierschutz, der das eBook vor Mißbrauch schützen soll. Dabei wird das eBook bereits beim Download auf Ihre persönliche Adobe-ID autorisiert. Lesen können Sie das eBook dann nur auf den Geräten, welche ebenfalls auf Ihre Adobe-ID registriert sind.
Details zum Adobe-DRM

Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fach­bücher mit Spalten, Tabellen und Abbild­ungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten ange­zeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur einge­schränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID und die Software Adobe Digital Editions (kostenlos). Von der Benutzung der OverDrive Media Console raten wir Ihnen ab. Erfahrungsgemäß treten hier gehäuft Probleme mit dem Adobe DRM auf.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID sowie eine kostenlose App.
Geräteliste und zusätzliche Hinweise

Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.

Mehr entdecken
aus dem Bereich