Educational Media and Technology Yearbook (eBook)
XVIII, 355 Seiten
Springer International Publishing (Verlag)
978-3-319-14188-6 (ISBN)
Volume 39 will feature a section on Information Studies, in addition to updated information about programs and a new ranking of the top academic degree programs in the field of Learning, Design, and Technology.
Michael Orey is a professor of Learning, Design, and Technology at the University of Georgia in Athens, GA.
Robert Maribe Branch is a professor of Learning, Design, and Technology at the University of Georgia in Athens, GA.
Michael Orey is a professor of Learning, Design, and Technology at the University of Georgia in Athens, GA. Robert Maribe Branch is a professor of Learning, Design, and Technology at the University of Georgia in Athens, GA.
I. Trends and Issues in Learning, Design, and Technology.- Introduction.- Issues and Trends in Instructional Technology: Maximizing Budgets and Minimizing Costs in Order to Provide Personalized Learning.- Expanding Repertoire of Teaching and Learning Practices in the Digital Culture.- Implementing Problem-Oriented Pedagogies In Engineering Education: Examination Of Tensions And Drivers.- Multimedia design and situational interest: A look at juxtaposition and measurement.- The Effects of Visual and Textual Annotations on Spanish Listening Comprehension, Incidental Vocabulary Acquisition and Cognitive Load.- II. Trends and Issues in Library and Information Science.- Introduction.- From Theory To Practice: An Examination of How School Librarians Implement Technology in Schools.- The Cultural Commons of Teen Literacy.- A Collaborative Approach To Digital Storytelling Projects.- III. Leadership Profiles.- Introduction.- Dr. Philip L. Doughty.- Tribute to David Jonassen, Curators’ Distinguished Professor of Education, University of Missouri.- IV. Organizations and Associations in North America.- Introduction.- Worldwide List of Graduate Programs in Learning, Design, Technology, Information or Libraries.- V. Graduate Programs.- Introduction.- Worldwide List of Graduate Programs in Learning, Design, Technology, Information or Libraries.- VI. Mediagraphy.- Introduction.- Mediagraphy.- Index.
Erscheint lt. Verlag | 23.4.2015 |
---|---|
Reihe/Serie | Educational Media and Technology Yearbook |
Zusatzinfo | XVIII, 355 p. 9 illus. |
Verlagsort | Cham |
Sprache | englisch |
Themenwelt | Geisteswissenschaften |
Sozialwissenschaften ► Pädagogik ► Schulpädagogik / Grundschule | |
Schlagworte | and technology • Design • Digital Culture • Engineering Education • Instructional Technology • Learning and Instruction • Spanish Listening Comprehension • trends in learning • Vocabulary Acquisition |
ISBN-10 | 3-319-14188-0 / 3319141880 |
ISBN-13 | 978-3-319-14188-6 / 9783319141886 |
Haben Sie eine Frage zum Produkt? |
Größe: 4,2 MB
DRM: Digitales Wasserzeichen
Dieses eBook enthält ein digitales Wasserzeichen und ist damit für Sie personalisiert. Bei einer missbräuchlichen Weitergabe des eBooks an Dritte ist eine Rückverfolgung an die Quelle möglich.
Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seitenlayout eignet sich die PDF besonders für Fachbücher mit Spalten, Tabellen und Abbildungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten angezeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smartphone, eReader) nur eingeschränkt geeignet.
Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. den Adobe Reader oder Adobe Digital Editions.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. die kostenlose Adobe Digital Editions-App.
Zusätzliches Feature: Online Lesen
Dieses eBook können Sie zusätzlich zum Download auch online im Webbrowser lesen.
Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.
aus dem Bereich