The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges (eBook)

Proceedings of the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Venkatakrishna V. Bellur (Herausgeber)

eBook Download: PDF
2015 | 2015
XVIII, 345 Seiten
Springer International Publishing (Verlag)
978-3-319-16976-7 (ISBN)

Lese- und Medienproben

The 1980’s: A Decade of Marketing Challenges -
Systemvoraussetzungen
149,79 inkl. MwSt
  • Download sofort lieferbar
  • Zahlungsarten anzeigen

​This volume includes the full proceedings from the 1981 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Miami Beach, Florida with the theme The 1980's: A Decade of Marketing Challenges. It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education, industrial marketing, and international marketing, among others.   

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Preface.- Foreword.- Channels of Distribution.- Consumer Behavior.- Industrial Marketing.- International Marketing.- Marketing Education.- Marketing Management.- Marketing Research.- Non-Profit and Health Services Marketing.- Promotions.- Public Policy.- Quantitative Marketing.- Research in Progress.- Miscellaneous.

Erscheint lt. Verlag 20.4.2015
Reihe/Serie Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
Mitarbeit Stellvertretende Herausgeber: Thomas R. Baird, Paul T. Hertz, Roger L. Jenkins, Jay D. Linquist, Stephen W. Miller
Zusatzinfo XVIII, 345 p.
Verlagsort Cham
Sprache englisch
Original-Titel Developments in Marketing Science, Volume IV
Themenwelt Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management Marketing / Vertrieb
Wirtschaft Betriebswirtschaft / Management Unternehmensführung / Management
Schlagworte Academy of Marketing Science • Customer Behavior • Developments in Marketing Science • Marketing research • Marketing strategy
ISBN-10 3-319-16976-9 / 3319169769
ISBN-13 978-3-319-16976-7 / 9783319169767
Haben Sie eine Frage zum Produkt?
Wie bewerten Sie den Artikel?
Bitte geben Sie Ihre Bewertung ein:
Bitte geben Sie Daten ein:
PDFPDF (Wasserzeichen)
Größe: 76,6 MB

DRM: Digitales Wasserzeichen
Dieses eBook enthält ein digitales Wasser­zeichen und ist damit für Sie persona­lisiert. Bei einer missbräuch­lichen Weiter­gabe des eBooks an Dritte ist eine Rück­ver­folgung an die Quelle möglich.

Dateiformat: PDF (Portable Document Format)
Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fach­bücher mit Spalten, Tabellen und Abbild­ungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten ange­zeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur einge­schränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:
PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. den Adobe Reader oder Adobe Digital Editions.
eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.
Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen dafür einen PDF-Viewer - z.B. die kostenlose Adobe Digital Editions-App.

Buying eBooks from abroad
For tax law reasons we can sell eBooks just within Germany and Switzerland. Regrettably we cannot fulfill eBook-orders from other countries.

Mehr entdecken
aus dem Bereich
Professionelle Mittelbeschaffung für gemeinwohlorientierte …

von Michael Urselmann

eBook Download (2023)
Springer Gabler (Verlag)
62,99